• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳

حمایت از شرکت های دانش‌بنیان‌ به حرف و شعار خلاصه نشود

  • ۰۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۹:۰۸
حمایت از شرکت های دانش‌بنیان‌ به حرف و شعار خلاصه نشود
نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: حمایت از تولید و شرکت های دانش بنیان نباید در حرف و شعار خلاصه شود، بلکه لازم است مسئولان به صورت جدی در تحقق بخشیدن به آن برنامه ریزی و فعالیت نمایند.

آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در دیدار نوروزی اعضای شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه همه ما برای استمرار نظام جمهوری اسلامی ایران حرکت می‌کنیم، اظهار کرد: آماده‌سازی بستر ظهور حضرت مهدی(عج)‌نیازمند نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه ماهیت،‌ نیت و هدف نظام اسلامی با دیگر نظام‌های موجود در جهان متفاوت است، گفت: مسئولان با اقدامات و خدماتی که برای شهروندان و مردم انجام می‌دهند،‌ زمینه تعالی این حکومت را فراهم می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی ایران زمینه عزتمند شدن ایران در برابر کشورهای مستکبر جهان را فراهم کرد،‌ افزود: تا پیش از انقلاب همه تصمیمات در ارتباط با ایران را غرب می‌گرفت اما الان دست غرب و استکبار از ایران دور شده است.

آیت الله ناصری یزدی، لازمه استمرار نظام اسلامی را جدیت،‌ انجام کار برای رضای خدا،‌ سبقت گرفتن از یکدیگر در انجام خوبی‌ها و تلاش برای خدمت به مردم دانست و افزود:‌ همه مسئولان وظیفه دارند که به گونه‌ای فعالیت کنند تا زمینه آسایش مردم فراهم شود.

امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: هر شخصی که مسئولیتی را برعهده می‌گیرد بدون توجه به زمان و مکان باید برای خدمت به مردم فعالیت کنند و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

وی افزود: در تمام کارها ما باید استقامت و بردباری داشته باشیم و برای رسیدن کشور به جایگاه‌های بزرگ حرکت کنیم و تمام فعالیت ما به صورتی باشد که زمینه رفاه و آسایش هرچه بیشتر مردم را فراهم کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان یزد ادامه داد: یکی از مشکلاتی که ما در فعالیت‌هایمان داریم این است که به دلیل مشکلاتی که در سیستم آموزشی داریم،‌ تفکر و تعقل را به درستی در فعالیت‌ها نداریم و به همین دلیل هم نوآوری و خلاقیت را در برخی عرصه‌ها مشاهده نمی‌کنیم.

آیت الله ناصری یزدی با بیان اینکه ما در هر کاری باید به بلوغ فکری برسیم، تصریح کرد:‌ اینکه مقام معظم رهبری از تولید علم و دانش بنیان صحبت می‌کنند به معنای آن نیست که ما علم را از خارج کشور کپی و به کشور وارد کنیم، بلکه باید خودمان تولید علم کنیم تا همیشه بتوانیم در عرصه‌های مختلف مسیر پیشرفت را ادامه دهیم.

امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه حمایت از شرکت های دانش‌بنیان‌ باید به صورت عملی و جدی رخ دهد، گفت: حمایت از تولید و شرکت های دانش بنیان نباید در حرف و شعار خلاصه شود بلکه لازم است مسئولان به صورت جدی در تحقق بخشیدن به آن برنامه ریزی و فعالیت نمایند.

لینک کوتاه : https://adineyazd.ir/?p=3051

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.