• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳

مردم بصیر ایران مانع پیشروی دشمن در جنگ نرم شوند

  • ۰۵ تیر ۱۴۰۱ - ۹:۳۲
مردم بصیر ایران مانع پیشروی دشمن در جنگ نرم شوند

آیت الله محمدرضا ناصری در جمع مردم مهریز با اشاره به اهمیت ارتباط مسئولان با مردم، اظهار کرد: امام خمینی (ره) بسیار به مردم ایران اهمیت می دادند و در این زمینه بسیار غمخوار مردم ایران بودند. امام جمعه یزد عنوان کرد: این انقلاب اسلامی به دست کسانی به سرانجام رسید که عاشق مردم و […]

آیت الله محمدرضا ناصری در جمع مردم مهریز با اشاره به اهمیت ارتباط مسئولان با مردم، اظهار کرد: امام خمینی (ره) بسیار به مردم ایران اهمیت می دادند و در این زمینه بسیار غمخوار مردم ایران بودند.

امام جمعه یزد عنوان کرد: این انقلاب اسلامی به دست کسانی به سرانجام رسید که عاشق مردم و کشور، صادق و دلسوز مردم بوند، ایستادگی امام خمینی (ره) و تلاش برای مردم در راه خدا، باعث این حرکت بزرگ و این انقلاب مهم شد.

وی امام خمینی(ره) را سوزاننده پایه و ریشه استکبار جهانی در ایران دانست و افزود: نفوذ استکبار در زمان پهلوی و پیش از انقلاب اسلامی در کشور بسیار زیاد بود و امام خمینی (ره) در راستای باز پس گیری کشور از استکبار جهانی، تلاش ها و ایستادگی های بسیاری کردند.

ناصری با بیان خاطره ای از امام خمینی (ره)، عنوان کرد: امام خمینی (ره) همیشه اظهار می کردند که انقلاب اسلامی توسط خداوند متعال انجام شده و خدواند بزرگ حافظ و نگهدارنده ی این انقلاب اسلامی و مردمی است.

امام جمعه یزد تصریح کرد: این انقلاب با نیت حق، برای زدودن طاغوت و فساد به سرانجام رسید و چون این انقلاب از پایه یک کار خدایی بود، خداوند متعال نیز در به سرانجام رسیدن انقلاب اسلامی امام، مردم و شهدای این راه را حمایت کرد و اوست که نگه دارنده این انقلاب است.

وی با اشاره به واقعه صحرای طبس، افزود: دشمنان در زمینه نابودی این کشور و این انقلاب تلاش های زیادی کردند که همواره بی نتیجه بود، ترور اشخاص مهم کشور، جنگ ایران و عراق و واقعه طبس از جمله اقدامات انجام شده توسط دشمنان انقلاب بود.

ناصری بیان کرد: خداوند و مردم شریف ایران این انقلاب را دوست دارند و دشمن پس از تلاش های بی سرانجام در جنگ سرد، اهداف شوم خود را به سمت جنگ نرم برده و در راستای رسیدن به هدف خود در تلاش است که ناامیدی را در جامعه و کشور ایران رواج دهد.

امام جمعه یزد با اشاره به توطئه دشمنان و تلاش برای ناامید کردن مردم، گفت: دشمن با استفاده از فضای مجازی در تلاش است که مردم ایران را ناامید کند و مردم ما باید در این زمینه با بصیرت و آگاهی مانع از پیروزی دشمنان اسلام و انقلاب شوند.

لینک کوتاه : https://adineyazd.ir/?p=3734

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.