• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
به مناسبت روز ارتش انجام شد؛

دیدار نماینده ولی فقیه در استان یزد با کارکنان ارتش

  • ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۴
دیدار نماینده ولی فقیه در استان یزد با کارکنان ارتش

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در این دیدار با بیان اینکه ارتش یکی از اعضای بزرگ خانواده انقلاب است که در بدو پیروزی انقلاب اسلامی و حتی قبل از آن، دچار تحول شد و در مسیر انقلاب قدم برداشت. وی عنوان کرد: اکنون ارتش و سپاه و نیروهای نظامی و انتظامی […]

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در این دیدار با بیان اینکه ارتش یکی از اعضای بزرگ خانواده انقلاب است که در بدو پیروزی انقلاب اسلامی و حتی قبل از آن، دچار تحول شد و در مسیر انقلاب قدم برداشت.

وی عنوان کرد: اکنون ارتش و سپاه و نیروهای نظامی و انتظامی ما آگاه هستند که خدمت آنها از چه ارزشی برخوردار است و خوب می دانند که هدف آنها دیگر حفظ تاج و تخت طاغوت ها نیست بلکه حفظ امنیت مردم و کشور است.

آیت‌الله ناصری ادامه داد: تکلیف داریم که در مسیر حاکمیت خدا پیش برویم و وظیفه ما خدمت در جامعه اسلامی است و ایمان داریم که هر چه انجام می دهیم، برای حفظ سعادت خود و جامعه انجام می دهیم.

وی ادامه داد: ارتش برای حفظ منافع مردم، کشور، دین و دنیا و آخرت خود قدم برداشته و ثمرات بزرگ این خدمات هم در دنیا و هم آخرت مشخص خواهد شد.

امام جمعه یزد بر لزوم تقویت هرچه بیشتر ارتباط میان نیروهای نظامی تاکید کرد و گفت: همین وحدت سبب پیروزی شده بنابراین هم باید این رویه حفظ شود و هم به تقویت آن کمک شود.

آیت‌الله ناصری، آموزش را از ارکان اصلی در حوزه دفاعی دانست و اظهار کرد: با توجه به اینکه یزد پایگاه ارتش ندارد، آموزش نیروهای ارتش در این استان باید مدنظر باشد.

لینک کوتاه : https://adineyazd.ir/?p=10152

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.