• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳
امام جمعه یزد در دیدار با پیشکسوتان دفاع مقدس:

پیشکسوتان دفاع مقدس به مسئله جهاد تبیین ورود کنند

  • ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳
پیشکسوتان دفاع مقدس به مسئله جهاد تبیین ورود کنند

آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار با پیشکسوتان دفاع مقدس با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب به موضوع تبیین انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ملت ایران با سایر حکومت ها قابل مقایسه نیست چون این انقلاب به هیچکدام از انقلاب ها و حکومت ها مشابهتی ندارد. وی بیان کرد: انقلاب اسلامی یک پدیده […]

آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار با پیشکسوتان دفاع مقدس با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب به موضوع تبیین انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ملت ایران با سایر حکومت ها قابل مقایسه نیست چون این انقلاب به هیچکدام از انقلاب ها و حکومت ها مشابهتی ندارد.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی یک پدیده الهی و معنوی است که در دنیا سابقه نداشته و انقلابی در مسیر پیاده سازی اهداف اهل بیت(ع) به ویژه امام علی(ع) و امام حسین(ع) است در حالی که سایر حکومت ها به دنبال تحقق منویات یک گروه خاص هستند.

آیت الله ناصری ادامه داد: نظام اسلامی ما تمام همت خود را برای خدمت به مردم و برای هدایت مردم به کمال الهی گذاشته و تلاش دارد به هدف بزرگ خلقت دست پیدا کند و این در حالی است که هدف بزرگ خلقت برای تمام دنیا مجهول است.

امام جمعه یزد عنوان کرد: بسیاری از مردم و حکومت ها هدف از خلقت را نمی دانند، افزود: بر این اساس هدف بسیاری از حکومت ها و انقلاب ها اهداف مادی است و وجه تشابهی با انقلاب اسلامی ایران و نظام اسلامی ما ندارد.

آیت الله ناصری تاکید کرد: انقلاب اسلامی تلاش دارد انسانها را از پوچی ها، استعمار، گمراهی ها و … نجات دهد البته اسلام مخالف مسائل مادی نیست اما مادیات را در کنار اخلاق و معنویت مدنظر دارد.

وی با بیان اینکه به فرموده امام خمینی(ره)، انقلاب ما یک انقلاب درونی بود و تا انقلاب درونی اتفاق نیفتد، کار موثری انجام نشده است، تصریح کرد: تحول درون که رخ بدهد، انسان درک بهتری از زندگی دارد و از پوچی فاصله می گیرد و در مسیر مبارزه با ظلم و ستم و استعمار قرار می گیرد.

امام جمعه یزد تاکید کرد: پیشکسوتان دفاع مقدس در موضوع تبیین انقلاب اسلامی و دستاوردهای انقلاب وظیفه دارند و باید به سهم خود انقلاب و اهداف آن را برای همگان به ویژه نسل امروز تبیین کنند و واقعیت ها را مطرح کنند.

لینک کوتاه : https://adineyazd.ir/?p=2588

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.