• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
آیت الله ناصری در جلسه امدادگران عاشورا:

خدمت به بیماران نیازمند حرکت در مسیر خداست

  • ۰۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۸:۴۹
خدمت به بیماران نیازمند حرکت در مسیر خداست

آیت الله محمدرضا ناصری در جلسه امدادگران عاشورا که با حضور مدیرعامل این موسسه در دفتر امام جمعه یزد برگزار شد، اظهار داشت: این موسسه ملجأیی برای بندگان خداست که راه چاره برای آنها بسته شده و خدمت به بندگان خدا، حرکت در مسیر رضایت الهی است. نماینده ولی فقیه در استان یزد عنوان کرد: […]

آیت الله محمدرضا ناصری در جلسه امدادگران عاشورا که با حضور مدیرعامل این موسسه در دفتر امام جمعه یزد برگزار شد، اظهار داشت: این موسسه ملجأیی برای بندگان خداست که راه چاره برای آنها بسته شده و خدمت به بندگان خدا، حرکت در مسیر رضایت الهی است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد عنوان کرد: خدماتی که در موسسه خیریه امدادگران عاشورا ارائه می شود، بی شک مورد رضایت خداوند متعال و سیره اهل بیت(ع) و همه اوصیای الهی است.

وی بیان کرد: هرکس عشق بیشتری به خدا دارد عشق بیشتری به بندگان خدا نیز دارد و اگر کسی به اسم خدمت، سبب دل شکستگی بندگان خدا شود، کار او هیچ ارزشی ندارد بر این اساس کار باید برای خدا باشد.

آیت الله ناصری ادامه داد: همه ما باید سیره امام خمینی(ره) را پیش بگیریم و همانند او حتی برای رضای خدا حرف بزنیم و نیت خود را برای خدا خالص کنیم.

امام جمعه یزد عنوان کرد: در اقداماتی نظیر فعالیت های موسسه امدادگران عاشورا، خیر و برکات و عنایات خدا و سعادت دنیا و آخرت وجود دارد و امیدواریم این حرکات ادامه پیدا کند. این اقدامات زمینه ساز ظهور است و وقتی دلها یکی شود و کارها را برای رضایت خدا انجام دهیم، خداوند حجت خود روی زمین را می فرستد.

فعالیت موسسه امدادگران با توسل به حضرت زهرا(س) از ۲۰ سال پیش

سردار نصرالله فتحیان، مدیرعامل خیریه امدادگران عاشورا در جلسه امدادگران عاشورا که در دفتر امام جمعه یزد برگزار شد، با بیان اینکه امدادگران عاشورا محلی برای رسیدگی به بیماران نیازمند است، اظهار کرد: این خدمت عاشقانه از ۲۰ سال پیش با توسل به حضرت زهرا(س) آغاز شد و خدا را شاکریم که رهبر معظم انقلاب نیز این اقدام را تایید و حمایت کردند و نمایندگان ولی فقیه در استان ها هدایت این کار را در بسیاری از استانهای بزرگ بر عهده گرفتند و هم بر آن نظارت دارند و هم پشتیبانی می کنند.

وی افزود: یزد از استان های پیشتاز در این زمینه است و امیدواریم با فعالیت فرمانده سپاه الغدیر استان یزد و هدایت های آیت الله ناصری این فعالیت ها بهبود و ارتقا یابد.

ساختمان بسیج اقشار برای امدادگران عاشورا آماده سازی می شود

سردار رضا پورشمسی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد نیز در این جلسه با تبریک اعیاد شعبانیه و سال جدید اظهار داشت: امیدواریم امسال بتوانیم سرباز خوبی برای ولایت باشیم.

وی عنوان کرد: موضوع امدادگران عاشورایی با پیگیری بیشتری از سوی سپاه الغدیر در استان یزد پیگیری می شود و با توجه به اینکه ساختمان علامه مصباح در کنار سپاه الغدیر ساخته شده است، بسیج اقشار به این محل انتقال می یابد و امدادگران عاشورایی در بلوار شهید صدوقی مستقر می شود.

پورشمسی اظهار امیدواری کرد: با راهنمایی های امام جمعه یزد و سردار فتوحی فرمانده سابق سپاه الغدیر یزد، ماموریت های امدادگران عاشورایی را بهتر از گذشته دنبال کنیم.

در این مراسم از تلاش های سردار اکبر فتوحی که چندین سال ریاست هیئت مدیره امدادگران عاشورا را بر عهده داشت تجلیل و این مسئولیت به سردار رضا پورشمسی واگذار شد.

موسسه خیریه امدادگران عاشورا به همت جمعی از فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس راه اندازی شده و شعب آن در استانها نیز از چند سال پیش ایجاد شد و به نیازمندان خدمات درمانی، بهداشتی، تشخیصی و مشاوره ای ارائه می شود.

در پایان حکم ریاست هیئت امنای این موسسه توسط سردار فتحیان به آیت الله ناصری اعطا شد.

لینک کوتاه : https://adineyazd.ir/?p=3041

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.