• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
امام جمعه یزد:

مشکلات نازایی و ناباروری ریشه یابی شود

  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴
مشکلات نازایی و ناباروری ریشه یابی شود

آیت الله محمدرضا ناصری در جلسه دبیرخانه مدرس که در سپاه الغدیر یزد با موضوع سقط جنین برگزار شد، اظهار داشت: مسئله سقط جنین به جز مسئله پزشکی، یک مسئله اعتقادی و دینی نیز محسوب می شود. وی عنوان کرد: باید حساسیت اعتقادی و دینی پزشکان و پرستاران و مردم  در مورد سقط جنین برانگیخته […]

آیت الله محمدرضا ناصری در جلسه دبیرخانه مدرس که در سپاه الغدیر یزد با موضوع سقط جنین برگزار شد، اظهار داشت: مسئله سقط جنین به جز مسئله پزشکی، یک مسئله اعتقادی و دینی نیز محسوب می شود.

وی عنوان کرد: باید حساسیت اعتقادی و دینی پزشکان و پرستاران و مردم  در مورد سقط جنین برانگیخته شود زیرا اگر این حساسیت ها نباشد، شاهد افزایش روزافزون آمار سقط جنین خواهیم بود.

ناصری بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی یزد باید در این زمینه اقدام جدی کند و با برنامه ریزی و تدبیر، ضمن تقویت اعتقادات دینی در زمینه سقط جنین در میان کادر درمان، جریمه های جدی نیز برای متخلفان در این زمینه در نظر بگیرد.

امام جمعه یزد تصریح کرد: سقط جنین مسئله ای جدی است و نباید این موضوع را شوخی گرفت و ضروری است برای کاهش آن راهکار پیدا کرد.

وی در مورد افزایش نازایی و ناباروری در جامعه بیان کرد: متاسفانه این مشکل در جامعه زیاد شده و بسیاری از جوانانی که علاقمند به بچه‌دار شدن هستند، نمی توانند با روش های طبیعی صاحب فرزند باشند که این موضوع باید توسط پزشکان ریشه یابی شود.

ناصری عنوان کرد: ضمن تقویت انگیزه برای فرزندآوری در جوانان، باید برای مشکلات نازایی و ناباروی زوجین نیز از روش های نوین استفاده شود.

لینک کوتاه : https://adineyazd.ir/?p=4188

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.